Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@03:37:05 GMT

سیروس مقدم و چالش ساخت"پایتخت۷"

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۵۵۸۳

منتفی شدن فصل هفتم «پایتخت»، حاشیه یک ویدئوی وایرالی در شبکه پنج، نظر وزیر ارشاد درباره وی‌اودی‌ها و ممیزی ۲۰ دقیقه‌ای فیلم «مبارک» از جمله خبرهای مهم سیما در این هفته بود. ناطقان: «هفت روز سیما» عنوان بسته خبری-تحلیلی ویژه‌ای است که در پایان هر هفته به بازخوانی اهم تحولات خبری مرتبط با متن و حاشیه تولیدات صداوسیما و اتفاقات پیرامونی آن در طول هفته می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بسته خبری هفتگی تلاش کردیم در کنار خبرهای رسمی فعالیت برنامه‌سازان و مدیران سیما، نیم‌نگاهی به حواشی رسانه‌ای و حتی شایعاتی که به‌رغم غیررسمی بودن می‌توانستند در اخبار مرتبط با سیما تأثیرگذار باشند هم داشته باشیم.

امروز پنجشنبه اول مهر ماه می‌توانید با شماره ۹۵ بسته خبری «هفت روز سیما» در مرور متن و حاشیه اتفاقات تلویزیون و خارج از تلویزیون در هفته‌ای که گذشت، با ما همراه شوید.

چهره هفته؛ سیروس مقدم

بعد از جنجال فصل ششم پایتخت و پایان بندی و حاشیه‌های بعد از پخش که تا یک سال طول کشید قرار شد سیروس مقدم برای نوروز ۱۴۰۰ دو قسمت پایان بندی فصل ششم را بسازد و نوروز ۱۴۰۱ هم فصل هفتم پایتخت را بسازد. حتی شنیده‌هایی به صورت غیررسمی هم مطرح می‌شد که تیم «پایتخت» قرارداد این دو قسمت پایانی و فصل هفتم را هم با تلویزیون بسته است.

با این حال این روزها و در حالی که وارد نیمه دوم سال شده‌ایم هیچ خبری از ساخت «پایتخت ۷» نیست و عوامل همچنان در حال ساخت سریال «جزیره» در کیش هستند. سریالی که بازیگران متعددی دارد و قرار است برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده شود.

سیروس مقدم و چالش ساخت «پایتخت۷»/ مجوز وایرالی‌های زرد از کجاست؟

سیروس مقدم از سال گذشته مشغول پیش تولید این سریال بود و از ابتدای امسال هم این سریال را کلید زده است. این دومین سریال مقدم است که در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود و او پیش از این سریال «خواب زده ها» را به تولید رسانده بود که یک شکست کامل برایش محسوب می‌شد و حتی برای انتقاد هم مورد بحث و سوژه کاربران و رسانه‌ها قرار نگرفت. از طرفی خود سازندگان هم دیگر تمایلی به ادامه این سریال نشان ندادند و علی رغم اینکه پایانی باز برایش در نظر گرفته شده بود و قرار بود فصل دوم آن ادامه یابد اما بعد از پخش، هیچ گاه سخنی از ساخت فصل دوم آن نشد.

حالا مقدم مشغول ساخت دومین سریال نمایش خانگی خود است که این روزها در جزیره کیش تصویربرداری می‌شود و مشخص نیست تولید آنچه زمانی به پایان می‌رسد. علاوه بر اینها اما ظاهراً الهام غفوری طرح دیگری را هم در دست تولید دارد که اگر مشغول تولید آن شود از «پایتخت» جدید بازخواهد ماند. روزنامه هفت صبح این هفته با اشاره به این طرح جدید الهام غفوری خبر داد که فصل هفتم پایتخت به بن بست خورده است و نوشت: «تولید فصل هفتم پایتخت در سال ۱۴۰۰ قطعاً منتفی است چراکه قرار است الهام غفوری طرح دیگری را به کارگردانی سیروس مقدم وارد مرحله تولید کند.»

تیم پایتخت البته این قابلیت را هم داشته است که درست در یکی دو ماه مانده به نوروز کار خود را شروع کند و سریالش را به تولید برساند و از آنجایی که هنوز جزئیات دقیقی از طرح جدید الهام غفوری مطرح نشده است باید دید چقدر ممکن است صداوسیما آنها را برای تولید فصل هفتم پایتخت ترغیب کنند و نظرشان را برگرداند.

حاشیه هفته؛ چه کسی خواهان وایرالی های زرد است؟

سوسن پرور چند باری به خاطر چهره‌اش سوژه مصاحبه و گفتگو شده است و احتمالاً این فقط در ایران است که انسانی را فارغ از زن یا مرد بودن، نه به خاطر مهارت‌ها، استعداد و عملکرد که به دلیل ظاهرش مورد قضاوت قرار دهند.

این قضاوت البته آنجایی به وقاحت و توهین تبدیل می‌شود که در یک برنامه متعلق به تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود. ماجرا از این قرار است که سوسن پرور چندی پیش در برنامه صبحگاهی شبکه پنج حضور یافت برنامه‌ای که از جنس طنز و سرگرمی هم نبود که البته اگر هم بود باز هم از بار زرد بودن و توهین آمیز بودن موقعیت ایجاد شده برای مهمان کم نمی‌کرد.

این بازیگر البته در این موقعیت با خونسردی واکنش نشان داده است و در عین حال با اشاره‌ای به یک اذیت و آزار تکراری خاطره یک مصاحبه دیگر را هم با مجری زنده کرد. اینجا بخشی از پرسش و پاسخ‌های مجری و مهمان را بخوانید.


«-می خوام بی ادبی! کنم این سوال و بپرسم خیلی‌ها شما را اذیت کردند کامنت هاشون، جسارتا به خاطر ویژگی‌های ظاهری تون!....»

* دقیقاً مثل مصاحبه شما. خود شما چقدر من و اذیت کردید!

- مصاحبه من خوب بود

* مصاحبه چالشی خوبی بود ولی دقیقاً...

- نه… نه… حرف‌های منفی‌ای که به شما می‌زدند درباره چهره تون در حالی که انگار شما هیچیک از این حرف‌ها را نشنیدید و رفتید جلو و همه این حرف‌ها و انرژی‌های منفی را ریختید دور… چطور کنار آمدید؟»

از تک جمله مجری دیگر برنامه هم که می‌گوید «او عشق من است اگر اذیتتون کرده» فاکتور می گیریم… اینها دیالوگ‌های یک برنامه صبحگاهی تلویزیون است که یکی دو هفته‌ای است پخش شده و هنوز هم در حال وایرال شدن است. این نوع گفتگوها برای وایرال شدن ویدئویی از یک برنامه خیلی وقت است که صداوسیما را از مرجع بودن و رسانه فرهنگی بودن ساقط کرده است. اما باید دید غیر از مجریانی همچون مصطفی امامی که می‌خواهند با استفاده از این صحنه‌ها برنامه دیده شود چقدر مدیران بالادستی در وایرال شدن این ویدئوها موثرند.

کم نیستند مدیرانی که از قبل از پخش برنامه انتظار ویدئوهای وایرالی دارند و از برنامه ساز درباره محتوایی می‌پرسند که قرار است در شبکه‌های اجتماعی بازنشر گسترده‌ای داشته باشد و حتی اگر برنامه ساز چنین فضایی نداشته باشد بازخواست می‌شود.

نکته هفته؛ اولین موضع وزیر ارشاد درباره سریال‌های خانگی

بحث تولید و نظارت سریال‌های خانگی از زمان نگارش فیلمنامه و پروانه ساخت تا ممیزی و نظارت و مجوز پخش در این دو سه سال بارها سوژه داغ رسانه‌ها، سازندگان آثار و حتی مردم شده است.

اینکه بالاخره چه نهادی بر روند ساخت این آثار نظارت دارد و چند و چون این نظارت چگونه خواهد بود برای هر صنف و قشری از هر زاویه‌ای بحث برانگیز شده است؛ از منافع مالی و انحصاری گرفته تا آسیب نخوردن به محتوا و ممیزی و خروجی کار.

سیروس مقدم و چالش ساخت «پایتخت۷»/ مجوز وایرالی‌های زرد از کجاست؟

حدود یکی دو سال است که ساترا (سازمان فعال زیر نظر صداوسیما) اعطای مجوز وی او دی‌ها و پلتفرم‌ها را بر عهده دارد و طی یک سال اخیر نیز قرار بود مجوزهای تولید این آثار را هم بر عهده بگیرد و تا بخشی از کار را هم در دست گرفت.

مسئولان ساترا ابتدای تابستان امسال نیز در گفتگویی با خبرنگار مهر به صراحت اعلام کردند که دیگر مجوز ساخت سریال از سوی ارشاد برایشان اعتبار ندارد اما درست به فاصله مدت زمانی کوتاه شوراهای جدیدی فراتر از ساترا و در خود سازمان صداوسیما برای نظارت روی مجوزهای ساخت آثار خانگی شکل گرفت.

حالا با روی کار آمدن دولت جدید وزیر ارشاد اولین موضع رسمی خود را درباره وی او دی‌ها اعلام کرده و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که پرسیده بود هنوز سازمانی که می‌خواهد مجوز وی او دی‌ها را اعطا کند مشخص نیست؟ بیان کرده بود «چرا مشخص است و الان سازمان سینمایی این مسئولیت را به عهده دارد و برخی دیگر از دوستان برخی از این مجوزها را در دست دارند که باید از این حال دربیاید.»

وزیر ارشاد از جلساتی با صداوسیما نیز سخن گفته بود و باید دید ایا دوباره مجوز سریال‌های خانگی هم به ارشاد برمی گردد یا خیر.

سینما در سیما؛ سانسور ۲۰ دقیقه‌ای یک فیلم

فیلم سینمایی «مبارک» ساخته محمدرضا نجفی امامی که ساختار آن به رئال انیمیشن معروف است جمعه گذشته ۲۶ شهریورماه از شبکه امید پخش شد اما پخش این اثر چندان بی حاشیه هم نبود و نزدیک به ۲۰ دقیقه از این فیلم که نقش اصلی آن الناز شاکر دوست بوده است حذف شد. اکثر سکانس‌های حذفی نیز مربوط به الناز شاکردوست بازیگر نقش اصلی این فیلم بود که در پخش درآمده بود.

سیروس مقدم و چالش ساخت «پایتخت۷»/ مجوز وایرالی‌های زرد از کجاست؟

این اولین بار نبود که این فیلم از تلویزیون پخش می‌شد اما برای خیلی‌ها سوال شده بود که چرا پخش این فیلم مجوزدار با ممیزی‌های دوباره ای مواجه شده است. به ویژه که خود واحد تامین برنامه‌ها که فیلم و سریال‌های خارجی و آثار سینمای ایران را تهیه می‌کند یک ممیزی اولیه روی برخی صحنه‌ها و جزئیات اعمال می‌کند.

مهدی سالم مدیر شبکه امید درباره جزئیات این اصلاحات با اشاره به رویکردهایی که در این شبکه دارد در توضیحی گفته است: «اثری که در سینما روی پرده می‌رود و اثری که در صداوسیما پخش می‌شود، بسیار با یکدیگر متفاوت هستند؛ چراکه چارچوب‌ها متفاوتند. بخشی از این اصلاحات از سوی شبکه امید و بخشی دیگر نیز از طرف بخش تامین برنامه شبکه‌ها صورت گرفته است»

پیش از این هم چند باری پخش فیلم‌های سینمای ایران از شبکه‌های سیما با حاشیه‌هایی مواجه شده که به نسبت شبکه پخش‌کننده فیلم، مدت زمان فیلم‌ها و حتی بخشی از موسیقی فیلم دستخوش تغییر شده است و گاهی صدای کارگردانان یا تهیه کنندگان را هم درآورده است.

پیشنهاد هفته؛ مخاطب خاص پیاده روی اربعین باشید

از جمله برنامه‌های مناسبتی که از ابتدای ماه محرم روی آنتن رفت «مخاطب خاص» با اجرای رسالت بوذری بود که از خود کربلا روی آنتن شبکه سه سیما رفت.


«مخاطب خاص» چندین سال است که از شبکه سه سیما پخش می‌شود و سال گذشته با بسته بودن راه کربلا ابتدا از استودیویی در تهران روی آنتن رفت و سپس عوامل به کربلا رفتند.

این برنامه امسال از ابتدای محرم از کربلا روی آنتن رفت و پخش آن همچنان ادامه دارد. این روزها که بسیاری حسرت رفتن به پیاده روی اربعین را دارند اما به دلیل کرونا و پروتکل‌های بهداشتی نمی‌توانند با این سفر معنوی همراه شوند می‌توانند هفته آینده و در شب اربعین با این برنامه به زیارتی از راه دور بروند و زائر یک زیارت معنوی باشند.

هادی آشتیانی تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد و به صورت زنده و شبانگاهی در ایام اربعین روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. منبع: مهر برچسب ها: سیروس مقدم ، چالش ساخت ، پایتخت7

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سیروس مقدم چالش ساخت پایتخت7 فصل هفتم پایتخت الهام غفوری وزیر ارشاد روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است

مرتضی علیزاده کارگردان فیلم سینمایی «بی‌بدن» عنوان کرد: من معتقدم که فیلم اول باید به تعریف سینما و قصه گویی نزدیک باشد و بعد ایدئولوژی‌اش را جلو ببرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین برنامه از سری جدید برنامه سینمایی «هفت» با بررسی موضوع جنایی و فیلم «بی‌بدن» از شبکه نمایش پخش شد

بخش اول «هفت» به نقد فیلم سینمایی «بی‌بدن» اختصاص داشت که با حضور امیرقادری و رضا صدیق برپا شد.

رضا صدیق در ابتدا بیان کرد: من می‌خواهم قبل از بررسی فیلم به اتفاقات اخیر در منطقه گریزی بزنم و بگویم محور مقاومت اگر تا پیش از وعده صادق یک موضوع پراگماتیک منطقه‌ای بود، اکنون به یک ایده ضدامپریالیستی در جهان تبدیل شده است. سینمای هالیوود نسبت به اعتراضات اخیر دانشجویان آمریکا علیه اسرائیل سکوت کرده؛ این در حالی است که در اعتراضات داخلی ما، رسانه‌های امپریالیستی مانند بازجو به دنبال بازیگران و سینماگران ما بودند، اما به بازیگران خودشان اجازه اظهار نظر نمی‌دهند و هرکس در این موضوع موضع‌گیری کند، قطعا نابود خواهد شد. این قضیه نشان از این است که آمریکا در امنیت ملی‌اش با کسی شوخی ندارد.

امیر قادری در ادامه عنوان کرد: هالیوود ۱۰ الی ۱۵سال اخیر اهدافش بسیار تغییر کرده و فرمایشی شده است. من همیشه می‌گویم صد رحمت به دهه شصت خودمان که حتی اگر سخت‌گیری وجود داشت، اما حامی مستضعفین بود.

رضا صدیق درباره «بی‌بدن» اظهار کرد: از نظر من این فیلم بدون شخصیت و وسط باز است که تکلیفش با خودش مشخص نیست. فیلم «بی‌بدن» از موقعیت‌های دراماتیکی که می‌توانست قصه‌اش را نجات دهد، هیچ استفاده‌ای نکرده است. موضوع قتل در فیلم یک موضوع ثانویه است و نقطه قوت فیلم بازی درجه یک الناز شاکردوست است. همچنین باید بگویم که گذر زمان در این فیلم اصلا پیدا نیست و گویی در فیلمنامه اصلا به آن اشاره نشده؛ ما در نهایت با ریش قاتل متوجه گذر زمان می‌شویم.

امیر قادری در ادامه بیان کرد: موضوعاتی مانند قصاص یا جنگ مفاهیم پیچیده‌ای هستند. از نظر من «بی‌بدن» وسط‌باز نیست و اتفاقا اینکه با چندین زاویه نشان مساله قصاص را بررسی می‌کند؛ نقطه قوت فیلم است. امتیاز بزرگ فیلم بازی بازیگرانش است؛ اما می‌توان گفت که لحن تلخ و یکدست فیلم، کار را خراب کرده است. این فیلم خاکستری است و اگر کارگردان سلیقه بصری بهتری داشت، قطعا فیلم شیک‌تری می‌شد و شلختگی الان را نداشت.

صدیق در ادامه گفت: «بی‌بدن» فیلم بازیگران است نه فیلمنامه و کارگردانی. مساله فیلم قصاص نیست بلکه شخصیت خانواده قاتل است. «بی‌بدن» یک فیلم حیف شده است چرا که موضوع بسیار جذابی دارد.

بهروز افخمی در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه در یک فیلم بتوان تماشاچی را وارد دالان تجربه‌های مختلف کرد، بسیار مهم است تا تماشاچی داستان‌های متفاوت را تجربه کند. از نظر من بهترین بازی این فیلم متعلق به گلاره عباسی است.

در ادامه رضا صدیق منتقد نسبت به اظهار نظر یکی از مدیران نماوا راجع به سینماگران و حواشی آن بیان کرد: هر کسی می‌تواند در سینما سرمایه‌گذاری کند؛ اما قرار گرفتن سرمایه‌گذاران در چرخه فرهنگ سرنوشتی مانند نماوا دارد که در حال ورشکسته شدن است. طرف دیگر صحبت من آن بخش از سینماگران است که معتقدند اخلاق و شرافت بیش از هر حرفه، نزد سینمایی هاست. من باید بگویم این جمله خیلی برای سینماگران گنده است. شرافت نزد کارگران و معلمان ماست؛ شرافت یعنی بخش مستضعف جامعه. من باید بگویم که لطفا شرافت را متر نکنید.

امیر قادری در ادامه عنوان کرد: زنگ خطر این ماجرا جایی است که بعد از اظهار نظر این مدیر نماوا، مردم سمت او را گرفتند. می‌خواهم بگویم که دهه فرصت‌طلبی ۹۰ چه چیزی بر سر سینماگران ما آورده که مردم دیگر از آن‌ها حمایت نمی‌کنند.

بخش دوم «هفت» به بررسی موضوع جنایی اختصاص داشت که با حضور مرتضی علیزاده کارگردان «بی‌بدن» و محمدرضا نصراللهی استاد دانشگاه برپا شد.

مرتضی علیزاده کارگردان فیلم سینمایی «بی‌بدن»، ابتدا درباره نقد رضا صدیق به فیلم، عنوان کرد: من معتقدم که سینما اول باید سینما باشد و قصه تعریف کند و بعد ایدئولوژی‌اش را جلو ببرد. اینکه ما از اول فیلم تکلیف را مشخص کنیم که طرفدار قصاص هستیم یا خیر، خلاف قصه‌گویی در سینماست و این متر غلطی برای بررسی و نقد فیلم است. البته که نقد به منی که در قدم‌های اولیه فیلمسازی هستم، بسیار کمک‌کننده است.

محمدرضا نصراللهی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: به اعتقاد همه افرادی که پرونده جنایی را دنبال می‌کنند، «بی‌بدن» برگرفته از پرونده آرمان و غزاله است؛ هر چند که نویسنده فیلم منکر این موضوع باشد. باید بگویم که این فیلم در مجموع اصلا جنایی نیست و «بی‌بدن» یک فیلم اجتماعی درام است. در این فیلم موضوع از زاویه بازپرس بررسی می‌شود و به عملیات پلیسی و کارگاه آنچنان که باید نمی‌پردازد و نحوه قتل هم مشخص نمی‌شود.

کارگردان «بی‌بدن» درباره ژانر جنایی بیان کرد: سینمای هالیوود به شکل خالص ژانر جنایی را بررسی می‌کند، اما در کشور‌های دیگر این ژانر با فرهنگ‌های مختلف ترکیب می‌شود. در همین راستا مضمون‌هایی به فیلم اضافه می‌شود که برای مخاطب از کشف معما مهمتر است. در «بی‌بدن» هم همین اتفاق رخ داده است. ما فکر می‌کردیم که مسائل دیگر از کشفیات کارآگاه برای مخاطب جذاب‌تر است.

محمدنصراللهی در ادامه عنوان کرد: یکی از نقد‌های همیشگی من این است که از کارآگاهان و کارشناسان جنایی در متن فیلم استفاده کنند، نه در بخش تولید. به عنوان مثال این موضوع که تمام بازپرس‌ها و پلیس‌های ما در فیلم دختر دارند به یک کلیشه تبدیل شده و همچنین این موضوع که ماموران ما در فیلم‌های ایرانی پا را فراتر از قانون می‌گذارند، واقعیت بیرونی ندارد و به یک کلیشه در فیلم‌ها تبدیل شده است.

میز سینمای جهان برنامه «هفت» نیز به بررسی فیلم سینمایی «Dune ۲» اختصاص داشت که با حضور سیدحمیدرضا قادری و آرش خوشخو برپا شد.

سیدحمیدرضا قادری ابتدا گفت: یکی از متر و معیار‌هایی که در نقد شعر استفاده می‌شود، وجه خیال‌انگیز شعر است. من می‌پذیرم که افراد جوان با دیدن فیلم «Dune ۲» در سینما به وجد بیایند، اما در نهایت فیلم روی من تاثیر نداشت چرا که فیلم‌های الان، ویرایش شده فیلم‌های قبلی‌شان هستند. این فیلم صرف نظر از رمانش، برای کسانی که سینماباز هستند چیز جدیدی ندارد.

آرش خوشخو در ادامه این برنامه بیان کرد: در «Dune ۲» ماجرا پیچیده شده و به نظرم به فیلم تاج‌وتخت ربطی ندارد. فیلم‌های این کارگردان سرد است و ما از زندگی مردمان این فیلم هیچ چیزی نمی‌بینیم و این سرما در تمام فیلم‌هایش وجود دارد. «Dune ۲» پر از توانایی‌های فنی است و بازیگرانش به بهترین شکل انتخاب شده‌اند. بیشتر از داستان فیلم جزئیات فنی فیلمش بسیار برای من جذاب بود. این فیلم مانند هر فیلم مهم دیگری تفسیر معاصر دارد.

امیرقادری نیز درباره فیلم «Dune ۲» اظهار کرد: کتاب بسیار فراتر از فیلم است چرا که مجموعه‌ای از خرد‌های مختلف در آن دیده می‌شود. درک این کتاب از مسئولیت رهبریت یک قوم بی‌نظیر است و به شدت تحت تاثیر خرد خاورمیانه است. من به شدت توصیه می‌کنم که ترجمه این کتاب را که بسیار روان هم است، بخوانید.

افخمی درباره این فیلم گفت: این فیلم تبلیغ آشکاری برای فراماسون‌ها است و به شکل آشکاری برای بزرگ‌نمایی و قدرت‌نمایی فراماسونی تبلیغ می‌کند.

بهروز افخمی در پایان این برنامه تاکید کرد: از این به بعد به امید خدا در پایان هر برنامه «هفت» یک تیتراژ جداگانه داریم؛ یعنی هر تیتراژ با برنامه قبلی فرق می‌کند. هر بار درباره یکی از استادان بزرگ سینمای ایران، چه آن‌ها که از بین ما رفتند و چه آن‌هایی که در قید حیات هستند، برنامه کوتاهی ساخته می‌شود که در حاشیه تیتراژ می‌بینید و در برنامه امشب تیتراژ ما درباره علی حاتمی است که با فیلم‌های علی حاتمی و موسیقی مرتضی حنانه از فیلم «هزاردستان» ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است